zondag 18 augustus 2013

Vakantie vol aankopen van modestoffen

Aankoop modestoffen.


 Laatste aankoop in mijn vakantie.
Vrijdag op de markt in Maastricht.
Twee coupons aangekocht,
 met kleine kersen print zwart en wit.
Naam van het kraam ken ik niet,
 zij hadden een massa aan katoen lappen bij.
allen mooi afgesneden op 1.50m aan 7.50€
En bij stoffen vorst zag ik dan de tattoo printen liggen,
voor maar 4€ de meter.
Ja die kon ik echt niet laten liggen.
Nu heb ik weer een aardig voorraadje stoffen liggen,
 om mijn vrije tijd mee op te vullen.




 Aankoop stofjes via internet dinsdag toegekomen.
Deze komen van bij de stoffenstunter.
Mooie stretch satijn katoen in rood en zwart.
Kersen print zwart en wit  en rood en witte tule.
Tule dient voor de petticoats van te maken
Kersen stofjes voor kleedjes van te maken.
En de stretch stofjes ben ik nog niet helemaal uit. 
Waarschijnlijk ook voor kleedjes of kokerrok. 


 Aankoop stoffen bij Modecoupon.
 Rood / Vichy ruitje en zwarte jeans,
 kon je hier al eerder bewonderen bij de tuinbroek.
Ondertussen zijn de witte met rode bollen
 en van het ruitje ook nog bloesjes gemaakt.
De rest van bollen stofjes moet ik nog verwerken,
 tot kleedjes of bloesjes.

Geen opmerkingen: